el-GR English (United Kingdom)
  Είσοδος

Πρώτες "βοήθειες" , συμβουλευτική υποστήριξη από την ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ

1. Η αυτόματη κρυστάλλινη πόρτα μου δεν λειτουργεί. Τι στοιχεία πρέπει να προσέξω;


    Οι πελάτες μας μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά , η με mail και να περιγράψουν το όποιο πρόβλημα υπάρχει . Υπάρχουν όμως βασικά πράγματα πού πρέπει να ελεγχθούν σε πρώτη φάση ώστε να οριστεί το πρόβλημα .

  • Να σιγουρευτώ πρώτα εάν έχει ηλεκτρικό ρεύμα ( τα ραντάρ όταν πλησιάζουμε κάνουν ένα χαρακτηριστικό ήχο και ανάβει ένα κόκκινο led  στη μέση του ραντάρ ) .
  • Εάν είναι κλειστή , και υπάρχει χειροκίνητη πρόσθετη κλειδαριά , να ελέγξω μήπως είναι κλειδωμένη στό δάπεδο , ενώ εμείς θέλουμε να λειτουργήσει αυτόματα .
  • Να ελέγξω ότι η πόρτα δέν έχει σφηνώσει σε εμπόδιο , η έχει "κρεμάσει" στό πάτωμα και σέρνεται με δυσκολία , ή έχει κάποιο εμπόδιο στα φωτοκύτταρα ασφαλείας .
  • Να ελέγξω εάν έχει τό χειριστήριο τη λειτουργεία πού θέλουμε και όχι , κατα λάθος , κάποια άλλη π.χ. Κλειστό ενώ θέλουμε αυτόματο .
  • Να παρατηρήσω για κάτι ασυνήθιστο (ήχο , εμφανές στράβωμα στα προφίλ της πόρτας ) .
    Σε συνενόηση με την ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ καταλήγουμε σε τυχόν επέμβαση τεχνικού στό πρόβλημα . Η συνενόηση είναι απαραίτητη ώστε να προληφθεί τυχόν επιπλέον ζημιά και να αποφευχθεί επέμβαση για βλάβη πού μπορεί να αποκαταστήσει με τίς οδηγίες μας ο ιδιοκτήτης-χρήστης του αυτοματισμού .

εργάσιμες ώρες : τηλ 210 34 12 249 εσωτ 205       φαξ 210 34 23 491       τηλ 2310 539 373       mail :   sales@andromedabt.gr